18.01.2024

Brend kitobini ishlab chiqish

Agar biznes o'z brendiga ega bo'lsa, brend samarali ishlashi va foyda keltirishi uchun undan ma'lum qoidalar va qoidalarga muvofiq foydalanish kerak.

Bu qoidalarning barchasi odatda brend kitob deb ataladigan maxsus hujjatda to'planadi. Unda kompaniya logotipidan qanday va qanday shaklda foydalanish, qanday ranglardan foydalanish va ularni qanday qilib bir-biri bilan birlashtirish bo‘yicha batafsil ko‘rsatmalar mavjud.

Brend kitobida ko'pincha korporativ shrift, tartib qoidalari yoki maqbul grafik elementlar to'plami haqida ma'lumotlar mavjud: piktogrammalar, naqshlar, teksturalar va boshqalar.

Aniqlik uchun identifikatsiyadan noto'g'ri foydalanish holatlari ham ko'rsatilgan — Shunday qilib, kompaniya dizaynerlari eng jiddiy xatolarni takrorlamasliklari uchun.

Ko'proq o'ylangan va keng qamrovli brend kitoblar brend aloqalarini ham soddalashtiradi — kompaniya iste'molchi bilan qanday muloqot qiladi, brendning ohangi qanday, qaysi tillar ishlatiladi va hokazo.

Brend kitobi, ayniqsa, kengayayotgan va o'sib borayotgan kompaniyalar uchun muhim — Evos Toshkentda ham, Olmaotada ham yashil va zamonaviy boʻladi, “Asaka” bank esa Oʻzbekistonning istalgan hududida qizil boʻlib qoladi.

Brend-buk yordamida siz muloqotingiz aniq va izchil boʻlishini taʼminlashingiz mumkin.