22.09.2022
Korporativ identifikatsiya - bu nima va u nima uchun kerak
Brendlar odamlarga juda o'xshaydi — Ularning o'ziga xos xarakteri, ovozi va, albatta, tashqi ko'rinishi bor. Agar brendda bunday bo'lmasa, u kulrang va yuzsiz bo'lib qoladi, tomoshabinlar buni tanimaydilar va brend mahsulotlari o'nlab, hatto yuzlab raqobatchilar orasida yo'qolib qoladi.
Har qanday rivojlangan brendning muhim qismi uning “yuzi” — korporativ identifikatsiya. Korporativ identifikatsiya brendni qo‘shimcha kuch sarflamasdan tanib olishga yordam beradi: ranglar, tovushlar, shriftlar, logotip, grafik elementlar va identifikatsiyaning boshqa komponentlari bo‘yicha.
Masalan, qizil fonda oq to'lqinsimon chiziq — Sizni Coca-Cola haqida o'ylashga majbur qiladi va ko'ylakdagi shivirlash Nike bilan aloqalarni uyg'otadi.
Sizning korporativ uslubingiz qanchalik mantiqiy va malakali tuzilgan bo'lsa, sizni eslab qolish va tanib olish shunchalik oson bo'ladi. Masalan, bu reklama va PRni tejashga yordam beradi, chunki busiz ham odamlar sizni faqat brend iste'molchiga yaxshi tanish bo'lgani uchun sotib olishadi.
Bundan tashqari, aniq va mantiqiy korporativ uslub ishonchni uyg'otadi va shuning uchun odamlarni brendni tanlashga undaydi — Iste'molchilar juda ko'p o'ylashni xohlamaydilar, shuning uchun ularning miyasi avtomatik ravishda javonlarda aniq va tanish narsalarni tanlaydi. Bu ishlaydi, shuning uchun bozordagi yirik o'yinchilarning korporativ uslubini "tishlab olish" uchun nusxalashga harakat qiladigan ko'plab yirik brendlarning klonlari mavjud. auditoriyaning bir qismi.
Korporativ uslub endigina oʻsishni va rivojlanishni rejalashtirayotgan yangi brendlar uchun ham, yangi hududlarni kengaytirish va egallashga intilayotgan yirik kompaniyalar uchun ham birdek zarur.
Boshqa maqolalar
02.08.2024
Soyabon brendi: bu nima, nima uchun va kim uchun?
Umbrella brendingi o‘z identifikatorini mustahkamlamoqchi bo‘lgan va yagona nom ostida keng turdagi mahsulotlarni qamrab olmoqchi bo‘lgan kompaniyalar uchun kuchli strategiyadir. Ushbu maqolada biz soyabon brendingining asosiy jihatlarini, uning asosiy omillari va afzalliklarini ko'rib chiqamiz va ushbu strategiya sizning biznesingiz o'sishi va rivojlanishiga qanday yordam berishi mumkinligini bilib olamiz.
04.06.2024
Xususiy brend: Chakana savdo dunyosidagi yangiliklar
Chakana savdo dunyosida o'sib borayotgan tendentsiya mavjud - xususiy yorliqlardan (PLs) foydalanish. Savdoga bunday yondashuv chakana sotuvchilar uchun ham, ishlab chiqaruvchilar uchun ham yangi imkoniyatlar ochadi. Ushbu maqolada biz xususiy yorliqlar nima ekanligini, ular mamlakat iqtisodiyotiga qanday ta'sir qilishini, mahalliy va xorijiy ishlab chiqaruvchilar uchun ijobiy va salbiy tomonlarini ko'rib chiqamiz, shuningdek, muvaffaqiyatli xorijiy xususiy yorliqlarga misollar keltiramiz.
28.05.2024
Xitoy tovarlarining O‘zbekiston bozoridagi muvaffaqiyatida brendingning o‘rni
So'nggi yillarda Xitoy Xalq Respublikasi iqtisodiyoti jahon miqyosida jadal o'sishni ko'rsatib, yalpi ichki mahsulot o'sishi va tashqi savdo bo'yicha jahon ro'yxatida ikkinchi o'rinni mustahkam o'rnatdi.