22.09.2022

Korporativ identifikatsiya - bu nima va u nima uchun kerak

Brendlar odamlarga juda o'xshaydi — Ularning o'ziga xos xarakteri, ovozi va, albatta, tashqi ko'rinishi bor. Agar brendda bunday bo'lmasa, u kulrang va yuzsiz bo'lib qoladi, tomoshabinlar buni tanimaydilar va brend mahsulotlari o'nlab, hatto yuzlab raqobatchilar orasida yo'qolib qoladi.

Har qanday rivojlangan brendning muhim qismi uning “yuzi” — korporativ identifikatsiya. Korporativ identifikatsiya brendni qo‘shimcha kuch sarflamasdan tanib olishga yordam beradi: ranglar, tovushlar, shriftlar, logotip, grafik elementlar va identifikatsiyaning boshqa komponentlari bo‘yicha.

Masalan, qizil fonda oq to'lqinsimon chiziq — Sizni Coca-Cola haqida o'ylashga majbur qiladi va ko'ylakdagi shivirlash Nike bilan aloqalarni uyg'otadi.

Sizning korporativ uslubingiz qanchalik mantiqiy va malakali tuzilgan bo'lsa, sizni eslab qolish va tanib olish shunchalik oson bo'ladi. Masalan, bu reklama va PRni tejashga yordam beradi, chunki busiz ham odamlar sizni faqat brend iste'molchiga yaxshi tanish bo'lgani uchun sotib olishadi.

Bundan tashqari, aniq va mantiqiy korporativ uslub ishonchni uyg'otadi va shuning uchun odamlarni brendni tanlashga undaydi — Iste'molchilar juda ko'p o'ylashni xohlamaydilar, shuning uchun ularning miyasi avtomatik ravishda javonlarda aniq va tanish narsalarni tanlaydi. Bu ishlaydi, shuning uchun bozordagi yirik o'yinchilarning korporativ uslubini "tishlab olish" uchun nusxalashga harakat qiladigan ko'plab yirik brendlarning klonlari mavjud. auditoriyaning bir qismi.

Korporativ uslub endigina oʻsishni va rivojlanishni rejalashtirayotgan yangi brendlar uchun ham, yangi hududlarni kengaytirish va egallashga intilayotgan yirik kompaniyalar uchun ham birdek zarur.