28.11.2022
Nomlash: bu nima va nima uchun kerak
Bugungi kunda kompaniyalar mahsulot sotmaydilar, ular iste'molchi tanlagan tovar belgisini, brendni sotadilar. Shu sababli, kompaniyalar identifikatsiyaning barcha elementlariga katta e'tibor berishadi, ularning yordami bilan mijoz do'kon javonlari oldida turib tanlashni amalga oshiradi.
Tovar belgisining asosiy elementlaridan biri bu nomlashdir. Nomlash — Bu oxirgi iste'molchi ko'radigan brend yoki mahsulotning savdo nomi.
Odatda nomlash mahsulotning USP, tarkibi, xususiyatlari va xususiyatlaridan kelib chiqqan holda tanlanadi. Ammo bu sizning mahsulotingiz haqida o'ylashingiz va unga mos nom berishingiz mumkin degani emas - uning auditoriyaga ta'sirini tekshirishingiz, intervyular o'tkazishingiz va fokus-guruhlar bilan ishlashingiz kerak va bundan oldin nomning o'ziga xosligini tekshirish juda muhim (agar raqobatchilar allaqachon bunday nomga ega bo'lsa-chi?) va rasman mumkinmi yoki yo'qligini aniqlang. tanlangan nomni ro‘yxatdan o‘tkazing.
Professional nomlash sizga raqobatchilardan ajralib turish, oʻz oʻrningizni egallash, brendingizni qonuniy himoya qilish va brend atrofida sodiq auditoriyani shakllantirish imkonini beradi.
Boshqa maqolalar
02.08.2024
Soyabon brendi: bu nima, nima uchun va kim uchun?
Umbrella brendingi o‘z identifikatorini mustahkamlamoqchi bo‘lgan va yagona nom ostida keng turdagi mahsulotlarni qamrab olmoqchi bo‘lgan kompaniyalar uchun kuchli strategiyadir. Ushbu maqolada biz soyabon brendingining asosiy jihatlarini, uning asosiy omillari va afzalliklarini ko'rib chiqamiz va ushbu strategiya sizning biznesingiz o'sishi va rivojlanishiga qanday yordam berishi mumkinligini bilib olamiz.
04.06.2024
Xususiy brend: Chakana savdo dunyosidagi yangiliklar
Chakana savdo dunyosida o'sib borayotgan tendentsiya mavjud - xususiy yorliqlardan (PLs) foydalanish. Savdoga bunday yondashuv chakana sotuvchilar uchun ham, ishlab chiqaruvchilar uchun ham yangi imkoniyatlar ochadi. Ushbu maqolada biz xususiy yorliqlar nima ekanligini, ular mamlakat iqtisodiyotiga qanday ta'sir qilishini, mahalliy va xorijiy ishlab chiqaruvchilar uchun ijobiy va salbiy tomonlarini ko'rib chiqamiz, shuningdek, muvaffaqiyatli xorijiy xususiy yorliqlarga misollar keltiramiz.
28.05.2024
Xitoy tovarlarining O‘zbekiston bozoridagi muvaffaqiyatida brendingning o‘rni
So'nggi yillarda Xitoy Xalq Respublikasi iqtisodiyoti jahon miqyosida jadal o'sishni ko'rsatib, yalpi ichki mahsulot o'sishi va tashqi savdo bo'yicha jahon ro'yxatida ikkinchi o'rinni mustahkam o'rnatdi.