28.11.2022

Nomlash: bu nima va nima uchun kerak

Bugungi kunda kompaniyalar mahsulot sotmaydilar, ular iste'molchi tanlagan tovar belgisini, brendni sotadilar. Shu sababli, kompaniyalar identifikatsiyaning barcha elementlariga katta e'tibor berishadi, ularning yordami bilan mijoz do'kon javonlari oldida turib tanlashni amalga oshiradi.

Tovar belgisining asosiy elementlaridan biri bu nomlashdir. Nomlash — Bu oxirgi iste'molchi ko'radigan brend yoki mahsulotning savdo nomi.

Odatda nomlash mahsulotning USP, tarkibi, xususiyatlari va xususiyatlaridan kelib chiqqan holda tanlanadi. Ammo bu sizning mahsulotingiz haqida o'ylashingiz va unga mos nom berishingiz mumkin degani emas - uning auditoriyaga ta'sirini tekshirishingiz, intervyular o'tkazishingiz va fokus-guruhlar bilan ishlashingiz kerak va bundan oldin nomning o'ziga xosligini tekshirish juda muhim (agar raqobatchilar allaqachon bunday nomga ega bo'lsa-chi?) va rasman mumkinmi yoki yo'qligini aniqlang. tanlangan nomni ro‘yxatdan o‘tkazing.

Professional nomlash sizga raqobatchilardan ajralib turish, oʻz oʻrningizni egallash, brendingizni qonuniy himoya qilish va brend atrofida sodiq auditoriyani shakllantirish imkonini beradi.