Aloe Vera
Aloe vera ichimligi O‘zbekiston bozorida juda mashhur, biroq bu mahsulotning vizual tasviri yildan-yilga bir xil shakllarni takrorlab, toifani turli brendlar mahsulotlarini iste’molchi idrok etishi uchun bir xil qilib qo‘yadigan ramkaga majbur qiladi.
1. Yechim
Ushbu kontseptsiya aniq mahsulotni raqobatchilardan ajratib olish, unga ko'proq jonlilik, ergonomikani berish va mahsulotning umumiy qiyofasini yanada afzalroq va yuqori darajali qilish uchun yaratilgan.
Shishaning shakliga katta e'tibor berildi - uni ko'proq kvadratga o'xshash shakllarga yopishib oladigan, shishaga to'rtburchak ko'rinish beradigan raqobatchilardan vizual va teginish bilan farqlash muhim edi.
Natija
Bizning holatda, shisha qo'lda qulayroq bo'ladi, u bilan aloqa qilish osonroq va silliq egri oddiy ichimlikni emas, balki yanada nozik va oqlangan narsalarni eslatadi.
Mahsulotning tabiiyligini ta'kidlash uchun biz qadoqni aloe barglari bilan bezatdik va iste'molchi shishadagi yorliqlarga emas, balki tarkib va shaklga e'tibor qaratishi uchun vizual o'ziga xoslikni minimal darajaga tushirdik.