Noorly

Noorly

Serguyosh O‘zbekiston mevalari bilan mashhur.

Bu yurtning lazzatlari shunchalik mazaliki, sharbati quyoshning iliqligidan zavqlanib, tilni yorib yuboradi. Tadbirkorimiz ushbu ta’mni fasldan qat’iy nazar saqlab qolish maqsadida mevali murabbo va konservalar ishlab chiqarishni yo‘lga qo‘ygan. Minim jamoasiga yangi biznes brendi uchun nom, logotip va qadoqlash dizaynini ishlab chiqish vazifasi yuklatildi.

  • Neyming

1. Yechim

Avvalo, biz brend uchun nom qidirdik va "Noorly" so'ziga qaror qildik. Bu oddiygina tasodifiy so'z emas, balki jargon eshitiladi. U oʻzbekcha “nurli” soʻzidan kelib chiqqan boʻlib, “nurga toʻla” degan maʼnoni bildiradi. Bu nom ham mahalliy va xorijiy iste'molchilar uchun juda qulay, mazmunli va quloqqa yoqimli. Biz logotipni "Qo'shilgan yorug'lik" shiori orqali aniqladik.

Keyingi bosqichda biz brend uchun logotip ishlab chiqdik. Biz uni g'ayrioddiy shrift bilan yuqoriga qaratib tasvirlashga qaror qildik. Shu ramziy ma'noda biz brendni odamlar orasida yoyish va yanada yuksak cho'qqilarni zabt etish istagini bildirmoqchi edik. Shuningdek, brend nomining ma'nosidan kelib chiqib, biz Noorly so'zi fonida porlab turgan quyoshni tasvirladik. Bu esa, o‘z navbatida, logotipimizni alohida ko‘rsatishga yordam berdi.

Natija

Biz qadoqlash dizaynida yil bo‘yi quyosh nuriga to‘lib turuvchi O‘zbekistonning serquyosh tabiatini aks ettirishga harakat qildik. Mahsulotning tabiiyligini ta'kidlash uchun biz murabbo uchun mos mevalar va vodiy landshaftining rasmlaridan foydalandik. Natijada iste'molchilar uchun tushunarli va ko'zni quvontiradigan darajada rang-barang dizayn paydo bo'ldi.

Dizayn Buyuk Britaniyada joylashgan World Brand Design and Packaging of the World hamjamiyati tomonidan muvaffaqiyatli deb tan olindi, u butun dunyo bo'ylab eng qiziqarli va ijodiy ishlarni jamlagan va kunning eng ko'p ko'rilgan va ovoz berilgan dizayni bo'ldi.