Wateron
Atrof-muhitning ifloslanishi bilan eng asosiy narsalarga - havo va suv filtrlariga ehtiyoj ortadi. Ammo kuchli raqobatbardosh bozorda o'z o'rnini egallash uchun mahsulot nomi aniq va dizayni jozibali bo'lishi muhim.
1. Yechim
Bu safar biz donador faollashtirilgan uglerod asosidagi suv filtri uchun nomlash, logotip va qadoqlash dizaynini ishlab chiqish xizmatlarini taqdim etdik.
Tovar nomini tanlashda, mahsulot o'rta segment uchun mo'ljallanganligini hisobga olib, biz oddiy va tushunarli variantni taklif qildik - Wateron, bu "suvni yoqish" degan ma'noni anglatadi. Bu nom bilan biz “suvdan uning tozaligiga ishonch bilan foydalaning” pozitsiyasini ilgari surdik.
Natija
Logo dizaynida biz yangi brendni tezroq tanib olish va yaxshi eslab qolishga yordam beradigan tipografik uslubdan foydalandik. Logotip juda minimalistik bo'lmasligi uchun biz sanitariya-tesisat quvurlarini eslatuvchi o'tkir burchaksiz shriftni tanladik. Bundan tashqari, biz r harfini mohirlik bilan jo‘mrakga qiyosladik va undan oqib chiqayotgan suvni tasvirladik.
Nihoyat, biz mahsulot qadoqlarini mos ranglarda loyihalashtirdik va uni tematik fon bilan boyitdik.
Agar siz ham yangi mahsulotni bozorga chiqarmoqchi bo'lsangiz, to'liq brending xizmatidan albatta foydalaning. Bunda sizga Minim jamoasi yordam beradi.