Aklis
Kir yuvish kukuni brendini yaratishdan oldin biz bozorni o'rganib chiqdik. Biz bozordagi asosiy o'yinchilarning kuchli va zaif tomonlarini o'rgandik, shuningdek, boshqa o'yinchilarning bozorga kirishiga imkon bergan kamchiliklarni ko'rib chiqdik. Biz sotuvchilar bilan tajribalarimizni o'rtoqlashdik va ularning maslahatlarini oldik. Biz iste'molchilarning ehtiyojlari va muammolarini aniqlash uchun suhbatlar o'tkazdik.
1. Yechim
Tahlil natijalari va g'oyalarini to'plaganimizdan so'ng, biz mahsulot tarkibi, hajmi va qadoqlanishini yaxshilashga e'tibor qaratdik. Biz fokus-guruh tashkil qildik va ularning dizayn va atirlar bo'yicha fikrlarini to'pladik.
Yangi brend uchun Aklis nomi tanlangan. Aklis - Arktika tulki so'zlari birikmasidan olingan asl ism. Asosiy e'tibor tozalik, ozodalik va oqlikka qaratiladi va tulki eng ozoda mavjudotlardan biridir.
Aklis ismi aniq yozilgan, talaffuzi oson va eslab qolish oson. Shu bilan birga, nomlash talablariga to'liq javob beradi. Shu nomga muvofiq “Aklik sembolu” – “Oqlik ramzi” shiorini tanladik. U mahsulot nomiga va u taqdim etayotgan qiymatga mos keladi.
Natija
Biz qadoqlash dizaynida qahramon sifatida Arktika tulkisidan ham foydalandik.
Do'kon javonlarida raqobatdan ajralib turish uchun biz asosiy dizayn rangi sifatida to'q qizil rangni tanladik.
Paketni Zip-lock sumkasiga o'tkazish orqali biz bir qator muammolarga yechim topdik:
Saqlash vaqtida oqish yo'q
Maksimal hidni saqlash
Bolalar uni osongina ocholmaydi
Ushbu dizayn Buyuk Britaniyaning World Brand Design (https://worldbranddesign.com/bright-packaging-for-aklis-washing-powder/) va World Packaging (https://packagingoftheworld.com/2022/04/bright) da taqdim etilgan. -packaging -for-aklis-washing-powder.html) hamjamiyat tomonidan eng yaxshi dizaynlar qatoriga kiritilgan.