Blog
Soyabon brendi: bu nima, nima uchun va kim uchun?
Soyabon (osti) brendingi — bu o‘z aydentikasini mustahkamlashni va yagona nom ostida keng qamrovli mahsulotlarni qamrab olishni istagan kompaniyalar uchun kuchli strategiya. Ushbu maqolada [&h...
Xitoy Mahsulotlarining O‘zbekiston Bozoridagi Muvaffaqiyatida Brendingning o‘rni
KirishXitoy mahsulotlarining jahon bozoridagi ahamiyatiSo‘nggi yillarda Xitoy Xalq Respublikasi iqtisodiyoti jahon miqyosida jadal o‘sib, yalpi ichki mahsulot va tashqi savdo o‘sish sur’atlari bo‘yicha jahon [&hellip...
Endi Eronga vizasiz borish mumkin
Eron o‘zbeksitonliklar va yana 31 ta davlat fuqarolari uchun viza rejimini bekor qildi. Mamlakat butun dunyoga o‘z eshiklarini ochmoqchi ekani ta’kidlamoqda. Bu albatta turizm [&hel...
RAPM keysi va dizayn noyobligi
Pr.uz nashri o‘z sahifasida maqola joylab, unda mahalliy “RAPM” brendi uchun agentligimiz yaratgan dizayn ishi borasida ikki ekspertning fikrini taqdim etdi. Biz nashrning bozor [&hel...
«Uzum» oʻzi nima?
Marketpleys – sotuvchilar jamlangan, sogʻlom raqobat mavjud boʻlgan onlayn maydondir. Ushbu maqolada qulay, vaqt tejaydigan va tezkor sotuv platformalardan biri boʻlgan Uzum.uz ni tahlil [...
Brend qiymati
BREND QIYMATI Brend qiymati – bu marketingda kompaniyaning kuchli brendga ega bo’lishdan oladigan qiymatini tavsiflash uchun ishlatiladigan atama. Kompaniyalar mahsulotni yanada esda qolarli, osongina tanib...
DORI VOSITALARINI NOMLASH
Dori-darmonlar deyarli har bir inson uchun juda muhim xarid bo’lib, har bir dori juda ko’p o’ziga xos xususiyatlarga ega, ko’pincha oddiy odamlar uchun oson...
MA qanday aniqlash mumkin va u nima uchun kerak?
Biznes mijozlarsiz ishlolmaydi, shuning uchun, har kuni sizdan xizmat yoki tovar sotib oladigan, “o‘zingizni” odamlaringizni tez va oson aniqlab olishingiz, biznesingiz uchun juda muhim [&hel...
Brendni joylashtirish
Brend bozorga chiqishidan oldin, u kim uchun ishlashi va raqobatchilardan nimasi bilan farq qilishini aniqlab olishi kerak — odatda bularning barchasi bozorda mavjud bo‘lgan [&h...
Brend xabardorligi va sodiqlik nima
Brendlar har kuni o‘zaro bellashishadi — asosan bu bellashuv do‘konlar rastalarida emas, iste’molchilarning xayollarida bo‘lib o‘tadi. Agar biz “smartfon” desak, xayolingizga qaysi kompaniya keladi? […]...