Miray
Miray - Mos Pekar boshqaruvidagi yangi shijoatli qandolat ishlab chiqaruvchisi. Roshen, Yashkino va Krember kabi yetakchi mahalliy va jahon brendlarining mahsulotlari bilan to‘yingan bozor yangi ishtirokchi uchun katta qiyinchilik tug‘dirdi.
1. Yechim
Miray uchun asosiy qiyinchilik iste'molchilarga sifatli mahsulotni taklif qilish bilan birga, o'rnatilgan gigantlar orasida ajralib turish va nom qozonish edi.
Biz bozorni sinchkovlik bilan o'rganib chiqdik va noyob vizual yondashuv orqali raqobatchilardan ajralib turishimiz mumkinligini angladik. Biz bunda asosiy rolni brend bilan bog'langan va iste'molchilarda ijobiy his-tuyg'ularni uyg'otadigan yorqin va unutilmas maskot o'ynashi mumkin degan xulosaga keldik.
Shuningdek, biz brend uchun rang tanlashga alohida e'tibor qaratdik, chunki bu xarid xatti-harakatlariga ta'sir qiladi. Mavjud tadqiqotlarga ko'ra, yorqin ranglar, ayniqsa sariq va to'q sariq ranglar diqqatni tortadi va impulsli xaridni rag'batlantiradi.
Asosiy raqobatchilarning tahlili shuni ko'rsatdiki, ular o'z mahsulotlari uchun asosan sariq va och sariq ranglardan foydalanadilar. Raqobatdan ajralib turish va ayni paytda rang ustunligini qo'lga kiritish uchun biz yorqin to'q sariq rangni tanladik. Bundan tashqari, bu rang brendni jozibador qiladi va javonlarda osongina tanib olinadi.
Natija
Biz maskotni yaratdik - quvnoq sincap, bu Miray brendining do'stligi va energiyasining ramziga aylandi. Bu sincap nafaqat e'tiborni tortadi, balki tomoshabinlar bilan hissiy aloqa o'rnatadi va Mirayni boshqa brendlardan ajralib turadi.
Maskotdan tashqari, biz qadoqlashning yorqin to'q sariq rangiga qarama-qarshi bo'lgan ko'k fonda logotip ishlab chiqdik. Ushbu yondashuv Miray mahsulotlarini do'kon javonlarida osongina tanib olish imkonini beradi.
Shuningdek, biz o‘ndan ortiq turdagi mahsulotlar, jumladan, zefirli pechene, kek, Romni keki, Vena vaflilari va boshqalar uchun qadoqlash dizaynini yaratdik.
Miray brendining ishga tushirilishi nihoyatda muvaffaqiyatli bo‘ldi. Bozorga kirgan dastlabki oylardayoq brend birgina Toshkent shahridagi 112 hamkor savdo nuqtalari bilan hamkorlikni yo'lga qo'yib, iste'molchilar ishonchini qozonishga muvaffaq bo'ldi. Endi brendning qamrovi har kuni poytaxtdan tashqariga chiqib, kengayib bormoqda.
Qadoqlash dizayniga o'ylangan yondashuv brendga tezda o'z o'rnini egallashga va bozordagi yirik brendlar bilan raqobatlashishga imkon berdi.