Vita Boom
Har qanday marketing faoliyatining asosiy maqsadi uzoq muddatli sodiqlik va iste'molchilarning xayrixohligiga erishishdir. Agar mahsulot sifatli bo'lsa-da, lekin tashqi ko'rinishi jozibador bo'lmasa ham, u yangi mijozlarni jalb qilmaydi yoki mavjudlarini saqlab qolmaydi.
1. Yechim
Shuning uchun biz har doim jozibali, esda qolarli va yoqimli qadoqlash dizaynlarini ishlab chiqishga alohida e'tibor beramiz.
Bu safar ham xuddi shunday bo'ldi. Biz Vita Boom brendi uchun yagona uslubdagi quritilgan mevalar liniyasi uchun qadoqlash dizaynini taqdim etdik.
Natija
Iste'molchilar mahsulot to'g'risida uning qadoqlanishi va tasviriga qarab xulosa chiqaradilar. Haqiqiy mahsulot iste'molchi kutgandek ko'rinmasa, bu mahsulot va brendga bo'lgan ishonchni yo'qotishiga olib keladi. Shuning uchun biz haqiqiy mahsulotlarning professional suratlarini olishga va ularni asl qadoqlarida namoyish etishga qaror qildik.
Ushbu loyihada biz jozibali, yoqimli va ma'lumot beruvchi qadoqlash dizaynini yaratishga muvaffaq bo'ldik, deb hisoblaymiz.