Wavio
Vazifa: sanitariya prokladkalarining yangi markasi uchun nomlash, logotip va qadoqlash dizaynini ishlab chiqish.
Ishni boshlashdan oldin biz mahsulotning o'zini o'rganib chiqdik va uning boshqa raqobatchilar orasida afzalliklarini aniqladik. Biz raqobatchilar va mahsulotning asosiy xaridorlarining takliflarini o'rganib chiqdik.
1. Yechim
Biz buni quyidagi tartibda qildik:
1-bosqich - Tahlil - mahsulotning hozirgi holatini va uning boshqa raqobatchilarga nisbatan afzalliklarini ta'kidlash.
2-bosqich - mahsulotning asosiy xaridorlarini o'rganing (qaysi omillar xaridga sabab bo'ladi va ularni nima undaydi).
3-bosqich - vizual aloqa vazifasini shakllantirish uchun yorliq dizayni uchun texnik shartlarni ishlab chiqish.
Tadqiqot davomida biz paxta tolalari kundalik hayotimizda keng qo'llaniladigan tozalash vositalari ekanligini aniqladik. Kosmetikaning asosiy iste'molchilari ayollar, kichik bolalar esa shaxsiy parvarish uchun ishlatiladi. Bozorda bunday vositalarning ko'plab etkazib beruvchilari mavjud. Ular orasida ajralib turish uchun xaridorlar va jozibali qadoqlashda eslab qolish oson bo'lgan nom yaratish kerak edi.
Natija
Nomidagi "vavio" so'zi bizga yoqdi. Biz bu nomni paxta tolasining to'lqinli shakliga qarab tanladik, ya'ni. Inglizcha "to'lqin" so'zi. Logotip sifatida biz nomning o'zini asosiy SAga mos uslubda ifodaladik.
Biz qadoqlash dizayniga ham ijodiy yondashdik. Brend identifikatorimizning bir qismi sifatida biz asosiy mahsulotni, paxta sumkasini kattalashtirilgan shaklda ko'rsatdik. Biz uni g'o'za o'simligining barglari va shoxlari tasvirlari bilan bezatdik. Shuningdek, xaridorlar asosan ayollar ekanligidan kelib chiqib, yorqin va estetik ranglardan foydalangan holda mahsulotning foydali tomonlarini yoritib berdik. Natijada biz raqobatchilardan ajralib turadigan dizaynni ishlab chiqdik.
Reyting sizga bog'liq!