Yello
Vazifa: Brend nomini o'ylab toping, logotip yarating va raqobatbardosh dizayn tayyorlang.
Yechim: Farzandlarimizni bog‘chaga borishga ko‘ndirish ko‘pincha qiyin. Bu ota-onalarning o‘z vaqtida ishga kelmasligiga sabab bo‘lmoqda.
1. Yechim
Yello krakerlarining dizaynini yaratishda asosiy e'tibor ushbu segment muammosini hal qilishga qaratilgan.
Yelloning asosiy ishi ov qilish, rozi qilish va rozi qilish yo'lini topish (qornini to'ldirish uchun emas) ekan, biz "pora"larimiz hajmini kamaytirishni va ular 25 grammni qo'llab-quvvatlaydigan narxlarda bo'lishini tavsiya qildik. . hamyon.
Natija
Yello brendini tanlaganimiz sababi, kelajakdagi mahsulotlarimiz chips va krakerlar va ularning umumiy sifatlaridan biri sariq rangdir. Bundan tashqari, "sariq" so'zini talaffuz qilish va eslash oson, chunki u hammaga tanish bo'lgan ism. Bu sotib olayotganda juda muhimdir. Yello brendi iste'molchisi bilan birinchi aloqada "Salom Yello" shioridan foydalandik.
Biz bolalarni ovlashga qaratilgan tishlash qahramonlaridan foydalangan holda dizaynga o'ziga xos rang-baranglik va xarakter berdik.