Zelish
Shokoladli pechene uchun nom va qadoqlash dizayni
Vazifa: bozor talablari asosida ajoyib nom va qadoqlash dizaynini yaratish
1. Yechim
Ism: Zelish
Bozor tadqiqotlari va iste'molchilar talabini tahlil qilgandan so'ng, biz brendni yorqin va esda qolarli belgi sharafiga nomlash g'oyasiga keldik. Qahramon maqsadli auditoriyani nomi, tashqi ko'rinishi va xarakteri bilan ifodalashi kerak edi. Natijada biz “Zelish” nomini oldik.
“Zelish” turkiy ism bo‘lsa-da, o‘zbek qizlari orasida ham uchraydi. Uning ma'nosi "kichkina qiz", "kenja qiz". Odatda, yosh qizlar jasur, quvnoq va optimistikdir.
Natija
Bundan tashqari, "Zelish" nomi Parij, Zephyr, Baby kabi so'zlar bilan qofiyalanadi.
Biz bu nomni Intellektual mulk agentligida tekshirib, bo‘sh ekanligini bilib, mijozga taklif qildik.
Xarakter va qadoqlash dizayni:
Qandolat mahsulotlarini sotishda qadoqlash dizayni alohida ahamiyatga ega. Raflardagi qadoqlar qanchalik yorqinroq bo'lsa, u boshqa qadoqlardan shunchalik ko'p ajralib turadi va mahsulotni sotib olish ehtimoli shunchalik yuqori bo'ladi.
Qadoqlashning yorqinligi brendning pozitsiyasini ifodalaydi va uning raqobatbardosh bozorda yo'qolishining oldini oladi. Yorqinlikni ifodalash uchun biz o'ziga xos qahramon - yoqimtoy o'zbek qizining illyustratsiyasidan foydalandik. Va porloq qadoqlash yorqin ranglarni yanada ta'kidlaydi. Bundan tashqari, biz qadoqlashni turli xil ranglardagi o'zgarishlarda taqdim etdik.