Ценность бренда (Brend qiymati)

ЦЕННОСТЬ БРЕНДА (BREND QIYMATI)
Почему ценность бренда пользуется популярностью у десятков тысяч
покупателей?

Почему люди предпочитают продукцию конкретного бренда? Почему выбирают шоколад определенной марки или определенного вкуса? Целеустремленно добираются в любимую кафетерию?
Ответ очень прост – это наблюдения положительного опыта. Предположим, продукт оказался вкусным и качественным, услуги оказаны на высшем уровне, техника была доставлена быстро. В результате образуется связь между брендом и клиентом, что и объединяет их на уровне ценностей.
Ценность бренда – это не только качество и свойство продукта . Это, скорее, дополнительное предложение, который выделяет бренд из других товаров. Люди покупают не только за качество, они предпочитают бренды, которые дают им пользу. Именно ценности часто мотивируют стать клиентом конкретной компании или становятся решающим фактором в выборе услуг/продукции.
Minim поможет вам получить любовь и доверие аудитории. Поскольку бренд создается, расширяется и развивается. И для этого ему нужна известность и всеобщая любовь. Лояльность потребителей напрямую влияет на показатели прибыли.

TOVAR QIYMATI (BREND QIYMATI)
Nima uchun brend qiymati o’n minglab xaridorlar orasida mashhur?

 

Nima uchun odamlar ma’lum bir tovar mahsulotlarini afzal ko’rishadi? Nima uchun ma’lum bir brend yoki o’ziga xos ta’mga ega shokoladni tanlash kerak? Maqsadli ravishda sevimli kafeteryangizga borasizmi?
Javob juda oddiy-bu ijobiy tajribani kuzatish. Aytaylik, mahsulot mazzali va sifatli bo’lib chiqdi, xizmatlar eng yuqori darajada taqdim etildi, uskunalar tezda yetkazib berildi. Natijada, brend va mijoz o’rtasida aloqa shakllanadi, bu ularni qadriyatlar darajasida birlashtiradi.
Tovar qiymati nafaqat mahsulotning sifati va mulki bilan bog’liq . Bu, aksincha, brendni boshqa tovarlardan ajratib turadigan qo’shimcha taklif. Odamlar nafaqat sifat uchun sotib olishadi, balki ularga foyda keltiradigan brendlarni afzal ko’rishadi. Aynan qadriyatlar ko’pincha ma’lum bir kompaniyaning mijozi bo’lishga undaydi yoki xizmatlar/mahsulotlarni tanlashda hal qiluvchi omilga aylanadi.
Minim sizga tomoshabinlarning sevgisi va ishonchini qozonishga yordam beradi. Brend yaratilishi, kengayishi va rivojlanishi bilan. Va buning uchun unga shon-sharaf va universal sevgi kerak. Iste’molchilarning sodiqligi foyda ko’rsatkichlariga bevosita ta’sir qiladi.

Leave a Reply

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Back To Top
Theme Mode