28.11.2022
Brend xarakterini rivojlantirish
Korporativ xarakter brend va mahsulotga yuz beradi, uni shaxsiylashtiradi va shu orqali auditoriyaning sodiqligini oshiradi va brend imidjini yaxshilaydi. .
Qoida tariqasida, korporativ belgi mahsulotning u yoki bu xususiyatini aks ettiradi, uning noyob sotish takliflari va xususiyatlarini ko'rsatadi.
Belgi orqali siz mahsulot kim uchun yaratilganini, undan qanday foydalanishni yoki uning tarkibiga nimalar kiritilganini aniqlashingiz mumkin.
Shu bilan birga, xarakter — iste'molchi bilan muloqot qiladigan, ma'lum bir xabarni etkazadigan, muhim g'oya yoki nuanceni bildiruvchi brend aloqasining bir qismi.
Tegishli brend xarakterini yaratish oson emas — Buning uchun stol va dala tadqiqotlari, sifat va miqdoriy so‘rovlar o‘tkazish, mahsulot va uning toifasini o‘rganish kerak.
Qahramonlar samarali, chunki odamlar uchun abstraktsiyalar yoki oddiy rang kombinatsiyalaridan ko'ra tasvirni eslab qolish ancha oson. Shuningdek, personajlar iste’molchiga brend yoki mahsulotning ohangini butun shon-shuhratida ko‘rsatib, shaxsiyatni ifodalaydi.
Boshqa maqolalar
02.08.2024
Soyabon brendi: bu nima, nima uchun va kim uchun?
Umbrella brendingi o‘z identifikatorini mustahkamlamoqchi bo‘lgan va yagona nom ostida keng turdagi mahsulotlarni qamrab olmoqchi bo‘lgan kompaniyalar uchun kuchli strategiyadir. Ushbu maqolada biz soyabon brendingining asosiy jihatlarini, uning asosiy omillari va afzalliklarini ko'rib chiqamiz va ushbu strategiya sizning biznesingiz o'sishi va rivojlanishiga qanday yordam berishi mumkinligini bilib olamiz.
04.06.2024
Xususiy brend: Chakana savdo dunyosidagi yangiliklar
Chakana savdo dunyosida o'sib borayotgan tendentsiya mavjud - xususiy yorliqlardan (PLs) foydalanish. Savdoga bunday yondashuv chakana sotuvchilar uchun ham, ishlab chiqaruvchilar uchun ham yangi imkoniyatlar ochadi. Ushbu maqolada biz xususiy yorliqlar nima ekanligini, ular mamlakat iqtisodiyotiga qanday ta'sir qilishini, mahalliy va xorijiy ishlab chiqaruvchilar uchun ijobiy va salbiy tomonlarini ko'rib chiqamiz, shuningdek, muvaffaqiyatli xorijiy xususiy yorliqlarga misollar keltiramiz.
28.05.2024
Xitoy tovarlarining O‘zbekiston bozoridagi muvaffaqiyatida brendingning o‘rni
So'nggi yillarda Xitoy Xalq Respublikasi iqtisodiyoti jahon miqyosida jadal o'sishni ko'rsatib, yalpi ichki mahsulot o'sishi va tashqi savdo bo'yicha jahon ro'yxatida ikkinchi o'rinni mustahkam o'rnatdi.