23.05.2023

RAPM va noyob dizaynga ega korpus

pr.uz nashrida maqola u erda u mahalliy RAPM brendi bo'yicha agentligimiz ishi bo'yicha ikki ekspertning fikrlarini taqdim etdi. Biz nashrning bozorni bozor ishtirokchilarining ishini ochiq, asosli va xolis muhokama qilishga undash istagini qo‘llab-quvvatlaymiz va o‘z navbatida maqolada bildirilgan fikrlar yuzasidan o‘z dalillarimizni bildiramiz.

Dizayn jamoasi sifatida biz san'at, ijodkorlik va o'ziga xoslikni qadrlaymiz. Biz original g'oyalar muvaffaqiyatli dizaynning kaliti ekanligiga ishonamiz. Biz ishlayotgan har bir loyiha chuqur tadqiqot, maqsadli auditoriyani tahlil qilish, hamkorlarimiz uchun noyob va jozibador mahsulotni yaratish maqsadida maqsadli bozordagi raqobatchilarni va xalqaro amaliyotni o‘rganishdan boshlanadi.

Bizga ma'lumki, dizayn sohasida ilhom manbasini nazarda tutuvchi "ma'lumotnoma" tushunchasi mavjud. Ma'lumotnomalar ko'plab ijodiy sohalarda muhim vosita bo'lib, plagiat manbai emas. Har qanday o'zini hurmat qiladigan professional dizayner, loyihani boshlashdan oldin, namuna sifatida ma'lumotnomalarga murojaat qiladi, shundan so'ng u o'z ishini yaratadi. Ma’lumotnomalar dizaynerni qiziqarli g‘oyalarni o‘ylab topishga undashi, fikrlarini yo‘naltirishi va uni yangi durdona yaratishga undashi mumkin.

pr.uz maqolasida bizning ishimiz va Avstraliyaning Kevin Merfi brendining qadoqlashi o‘rtasidagi taqqoslash keltirilgan. Ushbu dizaynlar orasidagi oʻxshashliklarga qaramay, ular bir qator oʻziga xos xususiyatlarga ega.

Maqsadli auditoriya:

  • Kevin Merfi mahsulotlari ayollar auditoriyasi uchun moʻljallangan.
  • RAPM shampunlarining maqsadli auditoriyasi, aksincha, erkaklardir, bu dizaynni ishlab chiqishga yondashuvni tubdan o'zgartiradi. Aynan mijoz portreti qadoqlashning shafqatsiz shaklini yaratishga xizmat qilgan.

Rang:

  • Kevin Merfi kosmetik mahsulotlari ochiq, pastel ranglarda yaratilgan.
  • RAPM erkaklar shampunlari uchun qadoqlashning asosiy rangi, hatto qayta ishlanganidan keyin ham o'z o'ziga xosligini saqlab qolgan holda qora bo'lib qoldi. Shu bilan birga, biz shampunlar tarkibiga asoslangan boshqa rangli echimlarni birlashtira oldik va shu bilan noyob gradient yechim yaratdik.

Qadoqlash shakli:

  • Kevin Merfi oʻramining shakli turli darajadagi burchaklar bilan bir qatorda turli tomonlardan qirqib olingan assimetrik burchaklarga ega.
  • RAPM konteynerlari shunday shakllanganki, kesma qat'iy simmetriya hosil qiladi. Shuningdek, bizning g‘oyamiz to‘rtburchakning qat’iy chiziqlari bo‘lgan dizaynni yaratish edi, uning yuqori va pastki qismida kesilgan piramidani biriktirib, uning yon qirralari trapezoid shaklida bo‘ladi.

Qavariq logotip shakli

Debossing - mahsulotni shaxsiylashtirish usullaridan biri. Ushbu bo'rttirma usuli qadim zamonlardan beri qo'llanilgan va shu sabablarga ko'ra mualliflik huquqi ob'ektiga aylana olmaydi.

Bundan tashqari, Kevin Merfi mahsulot dizaynida ushbu usuldan foydalanishi bu birinchi yoki yagona holat ekanligini anglatmaydi. Shuni ham ta'kidlash joizki, plagiat asl mahsulotga o'xshashligi sababli odamlarni chalg'itadigan mahsulot sifatida ta'riflanishi mumkin. Biz iste'molchilar Kevin Merfi mahsulotini RAPM brendi bilan adashtirmasliklariga ishonch hosil qilmoqchimiz.

World Brand Design Society xalqaro hamjamiyat va dizayn tanlovlari tashkilotchisi

Jahon brendi dizayni - bu dizayn hamjamiyati. Loyihalarni jamoat saytida nashr qilish uchun bir nechta turli mezonlarga javob berish kerak. Talablarga rioya qilmaslik nashrni rad etishga olib keladi. O‘ylaymizki, plagiat yoki g‘oya aniq o‘g‘irlangan taqdirda hamjamiyat loyihamizni o‘z veb-saytida e’lon qilmaydi va uni asosiy ekranda tan olingan asarlar ro‘yxatiga kiritmaydi.

Mualliflik huquqi

Ta'kidlash joizki, ishlab chiqaruvchi bilan birgalikda biz yaqinda intellektual mulkka mualliflik huquqini oldik. Ma’lumki, o‘z mazmuniga ko‘ra o‘ziga xos bo‘lgan ijodiy ish mahsulotlari mualliflik huquqi bilan himoyalanadi.

Faoliyatimizga ko'rsatilayotgan e'tibordan chin dildan xursandmiz va yakunida quyidagilarni ta'kidlamoqchimiz:

  1. Hamkorlarimiz bizning asosiy boyligimizdir va biz ishimiz natijalari ularning kutganlarini qondirayotganidan faxrlanamiz. Qo‘shma ishimiz davom etayotganidan xursandmiz va hamkorlarimiz bizga yana bir loyihani ishonib topshirishga qaror qilishdi, bu ularning natijalaridan qoniqishlarining yorqin dalolatidir.
  2. Mijoz bilan hamkorligimizning muhim jihatlaridan biri bu mahsulotlarni qadoqlash uchun mualliflik huquqini muvaffaqiyatli qo'lga kiritish edi. Mualliflik huquqini muvaffaqiyatli olish bizning loyihalarni amalga oshirishdagi professionalligimiz va samaradorligimizning yana bir tasdig‘idir.
  3. Yo'lda duch kelishimiz mumkin bo'lgan barcha qiyinchiliklarga qaramay, biz ishlashni davom ettirishga tayyormiz. Biz qiyinchiliklarni qabul qilamiz va qiyinchiliklarni engishga tayyormiz, chunki biz doimiy rivojlanish va dizaynda yangi cho'qqilarni zabt etishga intiladigan haqiqiy professionallar jamoasimiz.