Yezz
Yangi mahsulot dizaynini yaratish xuddi shunday amalga oshirilmaydi, balki oldindan tadqiqot olib boriladi - bozor holati, raqobatchilar, maqsadli auditoriya tahlil qilinadi, xalqaro tajriba o'rganiladi.
Agar raqobatchilar ko'p bo'lsa, ularning zaif tomonlari aniqlanadi va bozorga kirishda aynan shu jihatlarga tayanadi. Biz Isam brendiga ham xuddi shunday yondashuvni taklif qildik.
1. Yechim
Tadqiqotlarimiz natijasida biz kruton ishlab chiqaruvchilari asosan bir xil turdagi dizaynlardan foydalanishini aniqladik. Shuning uchun biz noodatiy yechim taklif qilishga qaror qildik: krutonlarni iste'mol qilishning standart shartlarini o'rganib chiqib, maqsadli auditoriyani segmentlarga ajratdik.
Natijada biz bir nechta vaziyatlarni aniqladik. Ba'zi odamlar kompyuterda o'ynash yoki film tomosha qilish paytida krakerlarni yaxshi ko'radilar, boshqalari do'stlari davrasida uni afzal ko'radilar, uchinchisi esa sayohat paytida ulardan zavqlanishadi.
Natija
Biz ushbu vaziyatlarni aks ettiruvchi illyustratsiyalar yaratdik va ularni qadoqlarga joylashtirdik. Ular yoshlik, ijobiy va baquvvat uslubda bezatilgan.
Rasmlar qahramonlarning qisqa iboralari bilan to'ldiriladi. Paketda mahsulotning ta'mini bildiruvchi tasvirlar ham bor edi.
Agar siz ham yangi mahsulot bilan bozorga chiqishni rejalashtirmoqchi bo'lsangiz va shunga o'xshash noyob echimlarga muhtoj bo'lsangiz, Minim jamoasi bilan bog'laning.