18.01.2024
Brendbuk ishlab chiqish
Agar biznes o'z brendiga ega bo'lsa, brend samarali ishlashi va foyda keltirishi uchun undan ma'lum qoidalar va qoidalarga muvofiq foydalanish kerak.
Bu qoidalarning barchasi odatda brend kitob deb ataladigan maxsus hujjatda to'planadi. Unda kompaniya logotipidan qanday va qanday shaklda foydalanish, qanday ranglardan foydalanish va ularni qanday qilib bir-biri bilan birlashtirish bo‘yicha batafsil ko‘rsatmalar mavjud.
Brend kitobida ko'pincha korporativ shrift, tartib qoidalari yoki maqbul grafik elementlar to'plami haqida ma'lumotlar mavjud: piktogrammalar, naqshlar, teksturalar va boshqalar.
Aniqlik uchun identifikatsiyadan noto'g'ri foydalanish holatlari ham ko'rsatilgan — Shunday qilib, kompaniya dizaynerlari eng jiddiy xatolarni takrorlamasliklari uchun.
Ko'proq o'ylangan va keng qamrovli brend kitoblar brend aloqalarini ham soddalashtiradi — kompaniya iste'molchi bilan qanday muloqot qiladi, brendning ohangi qanday, qaysi tillar ishlatiladi va hokazo.
Brend kitobi, ayniqsa, kengayayotgan va o'sib borayotgan kompaniyalar uchun muhim — Evos Toshkentda ham, Olmaotada ham yashil va zamonaviy boʻladi, “Asaka” bank esa Oʻzbekistonning istalgan hududida qizil boʻlib qoladi.
Brend-buk yordamida siz muloqotingiz aniq va izchil boʻlishini taʼminlashingiz mumkin.
Boshqa maqolalar

04.10.2025
Shirinlik brendlari afsonalari: Brend hikoyalari qanday qilib iste’molchilar qalbini zabt etadi?
Biz qalbimizga ta’sir qiladigan va xotiramizda uzoq saqlanib qoladigan hayajonli hikoyalarni yaxshi ko‘ramiz. Muvaffaqiyatli kompaniyalar buni yaxshi anglashadi va o‘z auditoriyalari bilan chuqur hissiy aloqa o‘rnatish uchun faol ravishda brend hikoyalaridan foydalanishadi. Yaxshi ishlangan brend afsonasi reklama bilan real hayot orasidagi chegarani yo‘qotadi: natijada iste’molchi uni majburiy marketing emas, balki zavq bilan eslanadigan va ulashiladigan qiziqarli voqea sifatida qabul qiladi.

21.08.2025
Tadbirkorcha fikrlash: uni qanday rivojlantirish mumkin va u biznesingizga nima uchun muhim?
Muvaffaqiyatli biznes — bu faqat yaxshi g‘oya yoki sifatli mahsulot emas, balki samarali qaror qabul qilish va tadbirkorcha fikrlashdir. Aynan tadbirkorcha fikrlash sizga maqsadlaringizga tez erishish, xavflarni to‘g‘ri boshqarish va doimiy ravishda rivojlanishga yordam beradi. Ushbu maqolada biz tadbirkorcha fikrlash nima ekanligi, uning qanday xususiyatlarga egaligi va bu fikrlashni qanday rivojlantirish mumkinligini batafsil ko‘rib chiqamiz.

12.08.2025
Biznes uchun taym-menejment: vazifalarni samarali rejalashtirishning 10 usuli
Sizga ham rejalashtirilgan ishlaringiz uchun 24 soat yetarli emasdek tuyuladimi? Zamonaviy hayot sur’ati bizdan maksimal samaradorlik va doimiy ravishda ko‘p vazifalarni bir vaqtda bajarishni talab qiladi. Ideal muvozanatni saqlash qiyin bo‘lib ko‘rinishi mumkin, ammo muvaffaqiyatli tadbirkorlar vaqtni samarali boshqarish orqali bunga erishish mumkinligini yaxshi bilishadi.