28.11.2022

Nomlash: bu nima va nima uchun kerak

Nomlash: bu nima va nima uchun kerak

Bugungi kunda kompaniyalar mahsulot sotmaydilar, ular iste'molchi tanlagan tovar belgisini, brendni sotadilar. Shu sababli, kompaniyalar identifikatsiyaning barcha elementlariga katta e'tibor berishadi, ularning yordami bilan mijoz do'kon javonlari oldida turib tanlashni amalga oshiradi.

Tovar belgisining asosiy elementlaridan biri bu nomlashdir. Nomlash — Bu oxirgi iste'molchi ko'radigan brend yoki mahsulotning savdo nomi.

Odatda nomlash mahsulotning USP, tarkibi, xususiyatlari va xususiyatlaridan kelib chiqqan holda tanlanadi. Ammo bu sizning mahsulotingiz haqida o'ylashingiz va unga mos nom berishingiz mumkin degani emas - uning auditoriyaga ta'sirini tekshirishingiz, intervyular o'tkazishingiz va fokus-guruhlar bilan ishlashingiz kerak va bundan oldin nomning o'ziga xosligini tekshirish juda muhim (agar raqobatchilar allaqachon bunday nomga ega bo'lsa-chi?) va rasman mumkinmi yoki yo'qligini aniqlang. tanlangan nomni ro‘yxatdan o‘tkazing.

Professional nomlash sizga raqobatchilardan ajralib turish, oʻz oʻrningizni egallash, brendingizni qonuniy himoya qilish va brend atrofida sodiq auditoriyani shakllantirish imkonini beradi.

Boshqa maqolalar

Shirinlik brendlari afsonalari: Brend hikoyalari qanday qilib iste’molchilar qalbini zabt etadi?

04.10.2025

Shirinlik brendlari afsonalari: Brend hikoyalari qanday qilib iste’molchilar qalbini zabt etadi?

Biz qalbimizga ta’sir qiladigan va xotiramizda uzoq saqlanib qoladigan hayajonli hikoyalarni yaxshi ko‘ramiz. Muvaffaqiyatli kompaniyalar buni yaxshi anglashadi va o‘z auditoriyalari bilan chuqur hissiy aloqa o‘rnatish uchun faol ravishda brend hikoyalaridan foydalanishadi. Yaxshi ishlangan brend afsonasi reklama bilan real hayot orasidagi chegarani yo‘qotadi: natijada iste’molchi uni majburiy marketing emas, balki zavq bilan eslanadigan va ulashiladigan qiziqarli voqea sifatida qabul qiladi.

Tadbirkorcha fikrlash: uni qanday rivojlantirish mumkin va u biznesingizga nima uchun muhim?

21.08.2025

Tadbirkorcha fikrlash: uni qanday rivojlantirish mumkin va u biznesingizga nima uchun muhim?

Muvaffaqiyatli biznes — bu faqat yaxshi g‘oya yoki sifatli mahsulot emas, balki samarali qaror qabul qilish va tadbirkorcha fikrlashdir. Aynan tadbirkorcha fikrlash sizga maqsadlaringizga tez erishish, xavflarni to‘g‘ri boshqarish va doimiy ravishda rivojlanishga yordam beradi. Ushbu maqolada biz tadbirkorcha fikrlash nima ekanligi, uning qanday xususiyatlarga egaligi va bu fikrlashni qanday rivojlantirish mumkinligini batafsil ko‘rib chiqamiz.

Biznes uchun taym-menejment: vazifalarni samarali rejalashtirishning 10 usuli

12.08.2025

Biznes uchun taym-menejment: vazifalarni samarali rejalashtirishning 10 usuli

Sizga ham rejalashtirilgan ishlaringiz uchun 24 soat yetarli emasdek tuyuladimi? Zamonaviy hayot sur’ati bizdan maksimal samaradorlik va doimiy ravishda ko‘p vazifalarni bir vaqtda bajarishni talab qiladi. Ideal muvozanatni saqlash qiyin bo‘lib ko‘rinishi mumkin, ammo muvaffaqiyatli tadbirkorlar vaqtni samarali boshqarish orqali bunga erishish mumkinligini yaxshi bilishadi.