Blog

28.11.2022
Brend xarakterini rivojlantirish
Korporativ xarakter brend va mahsulotga yuz beradi, uni ifodalaydi va shu orqali auditoriyaga sodiqlikni oshiradi va brend imidjini yaxshilaydi. Qoidaga ko‘ra, korporativ xarakter mahsulotning u yoki bu xususiyatini aks ettiradi, uning o‘ziga xos sotish takliflari va xususiyatlarini ko‘rsatadi.

28.11.2022
Nomlash: bu nima va nima uchun kerak
Bugungi kunda kompaniyalar endi mahsulot sotmaydilar, ular iste'molchi tanlagan tovar belgisini, brendni sotadilar. Shuning uchun kompaniyalar identifikatsiyaning barcha elementlariga katta e'tibor berishadi, ularning yordami bilan mijoz do'kon javonlari oldida turib tanlov qiladi.

11.11.2022
Brendni joylashtirish
Brend bozorga chiqishidan oldin, u kim uchun ishlashi va raqobatchilardan nimasi bilan farq qilishini aniqlab olishi kerak — odatda bularning barchasi bozorda mavjud bo‘lgan eng katta o‘yinchidan kelib chiqib aniqlanib olinadi.

22.09.2022
Korporativ identifikatsiya - bu nima va u nima uchun kerak
Brendlar odamlarga juda o'xshaydi - ularning o'ziga xos xarakteri, ovozi va, albatta, tashqi ko'rinishi bor. Agar brendda bu yo'q bo'lsa, u kulrang va yuzsiz bo'lib qoladi, tomoshabinlar uni taniy olmaydilar va brendning mahsulotlari o'nlab yoki hatto yuzlab raqobatchilar orasida shunchaki yo'qoladi.